ALIŞVERİŞ MERKEZİ (AVM) DEĞERLEMESİ

Alışveriş merkezlerinin piyasa değerini belirlemek için kullanılan ana faktör, toplam kira gelirinden, toplam işletme giderlerinin çıkarıldığında elde edilen; yani net faaliyet geliri miktarıdır. AVM değerlemesinde ana kiracılarının marka değeri, AVM’nin doluluk oranları, otoparkı, şehir merkezine yakınlığı, binanın yaşı ve borçları gibi birçok değişken göz önünde bulundurularak incelenir.

Marka Kurumsal olarak AVM’nin ana kiracılarının marka değerini analiz ediyor; iyi bir mağaza kombinasyonu sağlanıp sağlanamadığını kontrol ediyoruz. AVM’nin gelecek yıllardaki tahmini değeri gibi birçok değişkeni birlikte ele alıyoruz. Elbette binanın yaşı, kalitesi, emlak vergileri, borçları gibi daha birçok parametreyi de göz önünde bulundurarak sizlere raporlar sunuyor; en doğru seçimi yapmanız için çalışıyoruz.